Tuesday, September 7, 2010

have a little faith in me

i've tried so hard,
i've come to such a long way..
tak mungkin aku lepaskan.tak akan aku terfikir untuk itu.
DIA yang telah aku dapatkan....

yang aku inginkan dengan namaMu Ya Allah..
untuk jadikan dia syurga bagiku.
dia yang aku katakan bulan yang menyinari malamku, 
dia lah matahari yg aku kejarkan, yang tak akan pernah aku lepaskan.
never will I let you go.
betapa indahnya dunia, with the presence of you.

tapi kadangnya..
cinta itu sendiri yg tidak yakin akan kehadirannya.
tidak yakin dengan ketulusan, kesungguhan, keikhlasan...dari dalam isi cerita cinta itu.
Ya Allah,
tunjukkanlah padanya semua itu..agar aku lebih rasa bahagia.
agar dia lebih rasa yakin denganku.
that is all I ask for Ya Allah..
because You know everything. everything, even in the word 'nothing'...
kerana dia yg telah Engkau berikan,
dia yg telah Engkau temukan denganku...

and he is all I want.
AMIN.


No comments:

Post a Comment